Brukerstøtte
Bruken av ON Property skal effektivisere din hverdag. Står du fast eller trenger svar på et spørsmål eller to, ta kontakt med oss. Det er viktig at du får gjort det du skal.
- Bruk support@on.no og beskriv hva det gjelder. Legg gjerne ved et vedlegg med skjermdump for at vi enklere kan gi deg et raskt svar.
- Vi besvarer din henvendelse enten pr e-post eller ved at vi ringer deg.
- Henvendelser behandles fortløpende. Hvis henvendelsen ikke kan besvares umiddelbart, vil vi vurdere henvendelsen og gi svar senest innen utgangen av neste arbeidsdag.
- Brukerstøtteavtalen gir rett til hjelp ved problemer i bruken av ON Property og feil i systemet. Ytelser som faller utenom ordinær brukerstøtte vil bli fakturert etter medgått tid.
Trenger du Teamviewer for skjermdeling, klikk her.
Åpningstiden for brukerstøtte er kl. 08.00 -16.00 alle hverdager. Telefonen er stengt mellom kl 11.45 og 12.15, men du kan fortsatt sende oss en e-post.
(I juli og i romjula er åpningstiden fra kl 09.00 – 15.00.)
«Vi er der for deg når du trenger oss»
Skattemelding MVA
Den nye MVA-meldingen er ikke skjemabasert og vil ikke ha faste poster slik som tidligere. Formålet med den nye meldingen er at det skal bli enklere og mer effektivt å levere riktige opplysninger. Fullstendig brukerdokumentasjon finner du her!
Fleksibilitet - jobb hvor du vil, når du vil
Vil du ha tilgang til ditt viktigste arbeidsverktøy når du er på farten eller hjemme? Om du befinner deg et annet sted enn på kontoret, kan du med mobiltelefon, nettbrett eller pc ivareta dine viktigste arbeidsoppgaver. Ekstern IT-drift i "skya" effektiviserer og forenkler din hverdag.
ON Property samarbeider med Dulram AS om leveranse av drift i Microsofts skytjeneste Azure. Vi leverer skreddersydde tjenester for drift og vedlikehold av tekniske løsninger for eiendomsforvaltere. Ved drift i vårt driftsmiljø vil kravene som stilles til drift av programvaren alltid være ivaretatt.
«Jobb hvor du vil, når du vil»